dimecres, 13 de maig del 2009

Sandra escriu...

Transmeto això que ha escrit la Sandra pel bloc:


Compartir és un acte de generositat,

La Judith ho fa sovint amb nosaltres a través de petites fotografies en forma de lletres que ens permeten conéixer-la més.

Sé de bona tinta que ho comparteix amb molta gent, a través d’aquest blog que un bonic dia d’estiu va decidir començar. Arribem a molts aspectes íntims de la seva vida, angoixes, moments d’alegries, formes d’entendre la vida, pures descripcions de moments empapats d’emocions …

Compartir és un acte de generositat, penso que allò que ens fa sentir quan la llegim: afinitat, sensibilitat, tristesa, ràbia, enfado, discrepància, és una suma que enriqueix d’una forma exponencial l’aprenentage de viure.

Em permeto demanar-vos que si heu estat en més d’una ocasió amb ganes de dir la vostra, simplement, encara que sigui una paraula, ens permetrà a tots treure més profit i sentir-nos més aprop els uns dels altres.

3 comentaris:

Ju ha dit...

Gràcies carinyo per ser ja , a partir d'aquest post, oficialment la fan número 1 del bloc ;-)

Si la gent que hi passa hi connecta i obté una bona estona o un punt de reflexió ja em serveix, i molt.

anna ha dit...

Hola judith

Vec que els teus ultims post, van de lo mateix, de la gent que escriu o no, de qui et visita o no. Em vas demanar ajuda tecnica per posar cosas al blog pero vec que encara no ho has fet, ho volies per saber cuanta gent pasaba pel teu raco, ho vas veure en el meu i et van cridar l'atencio varies coses i et vaig dir com es feien. Pero crec que un blog no es nomes aixo. Es un mon per lo que he anat veient que has de ser constant, tambe tu has de fer comentaris a altes blogs i crearte aixi un vincle.

No se, jo desde que et llegueixo he vist molts cambis al teu espai, i molts paralelisme. I la veritat amb sorprenent molt aquest ultims post.

Cuidat

Ju ha dit...

Anna, els darrers post són sobre el que toca viure ara, una mica agredolços...
Aquest l'ha fet la Sandra i són els seus pensaments.
No sé si estic tan centrada en qui passa per aquí però hi pensaré,
De tota manera estic d'acord en que és una xarxa on es visiten altres blocs i en canvi jo no em dedico, per manca de temps, a descobrir-ne gaire de nous i m'agradaria.
Fins aviat, que vagi bé!