dissabte, 23 de maig del 2009

La nostra filla


Nora de colors, d'on has tret tanta alegria?
Filleta dels meus amors, portes la gràcia, l'encant, el "duende" a dins, ben endins al cor.

Aquesta tarda petitona meva, m'has fet tan feliç...!
Els teus abraços guareixen la meva ànima i l'omplen de tendresa.
Els teus somriures, carícies, salts, corredisses, les mirades picarones, tan presumida...! Quan et xerres al mirall admirant les teves gràcies, o balles abstreta en la música les mames bavegem, dutes pels teus mil i un encants.

Estic sota el teu embruix, espurna de cel, àngel ... Ho omples tot de sentit.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ju, estimada!

M'han dit que la revista del Lambda, per fi!, ja ha sortit...

Jo encara no la tinc.

Espero que t'agradi l'article.

Un petó,

Susanna

Ju ha dit...

Tinc molta curiositat Susanna, aviam si em puc fer amb un exemplar en breu, o si tu me'n pots enviar un m'ho dius
una abraçada i seguim en contacte