divendres, 31 de juliol del 2009

No es pot dur el blog a la maleta?

Em faig aquesta pregunta mentre vaig recollint les coses que em vull endur, pensant en el sentit i la utilitat que tindrà cada una per mi. És inútil intentar portar poca cosa. Al final no ho aconsegueixo!!

@@@@@@@@

Canviant un moment de tema: quan miro les actualitzacions dels blogs que segueixo em fa il.lusió descobrir-hi nous posts. EStic d'acord en que aquells blogs que s'actualitzen sovint fan venir més ganes de seguir-los i generalment creen més "addicció"; tot i això l'excés de posts diaris es pot arribar a fer pesat (em refereixo a aquells blogs que tenen varis posts al dia i envaeixen quasi tot l'espai d'actualitzacions). Entre poc i massa!

@@@@@@@@

No volia acabar el mes de juliol ni marxar de vacances sense passar per aquí a dir un "fins aviat" per a aquells que hi treieu el nas. Marxem a descansar (si es pot) a la platja.

I també volia enviar una mica de gust de sal, d'olor marinera, deixar certa remor en la closca de cargol de mar i d'onada trencant en la sorra, i una finestreta de paisatge costaner on el sol, la brisa i les ones es troben i s'acaricien.

Us envio un petó allà on sigueu, esperant actualitzar l'Aquí i ara en uns 15 dies (o menys si les temptacions em poden i condueixen a algun cyber gironí!),