diumenge, 12 de juliol del 2009

Celebracions

La qüestió és celebrar. El què sigui, per menut que pugui resultar a segons qui, sobretot a qui no sol fer-ho. Aquí som molt donades a això. Sovint els fets positius significatius els celebrem.

La veritat és que la festa és un ritual del tot renovador, revitalitzant, socialitzador, trencador de ritmes iguals, recordatori de que la vida és breu, de que hi ha molt pel que estar contents i menys queixosos de l'habitual.




M'agraden aquests tipus de rituals. Trenquen amb la monotonia del pas dels mesos, tots iguals. Cada any tinc unes dates, cites, events als que no m'agrada faltar. Ja sé que aquell mes hi ha allò esperant que m'estimula a que passin altres dies més costosos.

I després hi ha les bones notícies, aquelles celebracions espontànies a les que vols poder anar i compartir perquè a algú li ha passat una cosa bona, ha aconseguit una meta,...



El meu aniversari és una de les dates que m'agrada, tot i que hi ha anys que no hi ha tant humor per a fer-ho en mogollón.
Però sempre que ho fem disfruto com una camella. Coincidim un grup més o menys igual , i en dates tan caloroses, poca gent es resisteix a venir. Tothom té ganes de sortir, disfrutar la nit, ballar i trobar-se amb gent afí.

Aquest divendres la cosa es va repetir; amistats de primera categoria, algunes absències més que justificades però que vam notar molt, i l'animació i alegria característica. El Regal per excel.lència de fer-me més gran: tot un grup d'amistats amb qui xerrar, riure, menjar bé i ballar fins a altes hores.

La imatge és de Takashi Murakami

4 comentaris:

Eva Prats ha dit...

aviat arribarà el dia en què tinguem temps per a celebrar-ho tot...petons a'selva'tjats! muaks

Anònim ha dit...

Felicitats!

Jo també sóc de l'estiu...

Susanna

Ju ha dit...

Eva, espero que aquest aviat estigui moooolt aprop i que la causa de la celebració sigui la que sabem (o una d'elles).

Gràcies Susanna, l'estiu és una estació genial per a aniversaris, no trobes? Si em xives quan és el teu et podré felicitar.

Anònim ha dit...

M'ho pensaré... Uhmmm! És que enguany en faig molts!

Si me'n recordo t'aviso, ok?

Vinga, a gaudir que són quatre dies, no?

Petons,

Susanna