dimarts, 3 de febrer del 2009

Fil a l'agulla


Poc temps dedicat al bloc...ho rumio , em sap greu. Tampoc escric gairebé al diari personal,...arribo a la conclusió que les estonetes lliures estan mal invertides.

La veu crítica tampoc ajuda: "això no serà original, què puc posar? No vull repetir-me..." ditxós super-jo que tanta espontanietat xafa!!!!

No pretenc fer cap obra d'art sinó retallets , moments o divagacions...compartides amb qui hi connecti bé.


Aquí va doncs el post per reemprendre, amb la il.lusió que em sol caracteritzar (bé, d'hores baixes també en passo algunes eh?), la cura a l'estimat bloc!!!!


Espero que sigui una mica de tothom que hi tregui el nas, a més gent més varietat i color!!!

3 comentaris:

Mon ha dit...

Cunyada!! i t’animo que segueixis regalant-nos aquests retallets que són petites obres d’art. Encara que no t’escric et vaig seguint en el bloc.

Ju ha dit...

Estimada cunyadeta: t'agraeixo que m'animis, em dóna molt bona energia!! Petons dels grossos:)

Unknown ha dit...

Hola wapa,

Tant és si el que escrius és original o no. Tant és si és repetit o no. Després de varis mil.lenis de pensament, la gent (filòsofs coneguts, ciutadans anònims..)continua fent-se les mateixes preguntes i trobant les mateixes respostes.

El teu blog és el teu punt de vista, la finestra oberta des de la que et mostres als demés i per la qual els demés poden mostrar-se a tu. És l'aquí i l'ara!!!

Petons!
Ana