dijous, 2 d’octubre del 2008

Amor al bloc


Des de fa moolts anys escric, apunts sobre coses que llegeixo, el meu diari,.. Mai he valorat massa com ho faig sinó més aviat quant de bé em fa escriure, expressar d'aquesta manera allò que em passa i sento, és vital per a mi fer-ho, dóna molt de sentit al meu dia a dia. Ara, llegeixo diaris de fa més de 1o anys i m'ho passo pipa veient les coses que vivia i com ho feia.

El bloc m'ha donat l'opció de fer quelcom creatiu i divertit, i a més compartir-ho amb la gent que vol passar-hi, cosa que mai havia fet (tret de llegir-li algunes coses, no poques, a la Sandra). No sé si me'n cansaré però ara per ara: estoneta que tinc estoneta que miro de passar per aquí i assaborir-ho.

Imatge: Erich Brauer.

2 comentaris:

namaga ha dit...

és com prendre un bon cafetonet ben acompanyada :*

Ju ha dit...

Sí namaga,un més d'aquests "petits" plaers quotidians, que a vegades no valores fins que et resulta impossible gaudir-los.