dimarts, 16 de febrer del 2010

Gimcana de sorpreses

D'acord, no hem tingut dies fàcils aquest darrer mes.

Però fem possibles una i altra vegada noves oportunitats.

Perquè tu regues la planta del nostre amor a cada pas, sempre que pots.

Com que ets molt detallista i darrerament no exercies tant, et vaig llençar la indirecta, quan tu ja en portaves alguna de cap...

Avui he arribat a casa i m'he trobat una sorpresa: m'havies preparat una gimcana del tot divertida i plena de detalls...amb un escrit final dels que deixen sense paraules, plena de quelcom essencial que fa que cada dia renovis les meves ganes d'estar amb tu.


Gràcies per taaant!!!!


2 comentaris:

anna ha dit...

M'agrada que tingues aquest moments, que realment son els que valen a la vida. Per seguir endevant encara que les forçes exteriors no ajudin.

Molts petons per totes 3.

Ju ha dit...

Anna.Crec que estem en moments dolços, segons he llegit també en el teu bloc. Moments dels que com bé dius tu donen un sentit i ajuden a fer front al que no ve gens de gust. Guanyats a pols, per l'esforç i perseverança.
També jo estic contenta de llegir-ho al Stop Denegado.

Petons,