dilluns, 22 de febrer del 2010

Elucubracions ... blocs...


Hi ha coses que em produeixen un plaer intens del tema bloc, com ara:

Veure que hi ha vàries novetats en les actualitzacions dels blocs que m'agraden més, sobretot de la gent que aprecio i/o que escriu bé sobre temes interessants. Llegir-les. Si m'inspiro deixar-hi petjada, compartir.
Descobrir algun comentari o seguidor inesperat en el meu.
Rellegir algun post antic de l'"Aquí i ara" dels que més em satisfan.
La sensació d'haver escrit quelcom que, a part de ser terapèutic i divertit per a mi, sospiti que pot arribar a tenir interès per a algú altre.
Fer xarxa entre bloggers, blocaires, blogueros o com n'hi diguin.

Si tens bloc i/o vols compartir aquí què t'agrada a tu dels blocs , serà un plaer llegir-te...

2 comentaris:

anna ha dit...

Jo mai hagest imaginat tot lo que em podria a ver aportat tenir un blog, i coneixar d'altres. Es com tu dius terapeutic i per mi ho ha sigut molt,sense volguer, he anat plasman sentiment, engoixes, etc..

I sobre tot m ha fet coneixer gent marevallosa i tornar a tenir contacte amb gent del passat com ara tu.

T'has expresat molt be en aquesta entrada ja que a vegades com i penso es dificil de fer entendre tot aquest mon tan magic i misterios a la vega.

Felicitats pel teu projecte que encara que deixi jo poques petjades sempre et segueixo.

Petons guapa, com diu una gran amiga bloguera (pa`repartir)

Ju ha dit...

Que maco, en el teu cas el fet de conèixer molta gent nova i deu ser tota una experiència veure com tanta gent el segueix ; el meu bloc és més minoritari i "de la terra" per l'opció d'escriure en català, és un punt de trobada de gent a la que aprecio.
Cada un és com un territori únic ple de matisos i racons, imatges , paraules, músiques,... espais per compartir imaginació.
Gràcies per deixar petjada, entrar, compartir. El seguiment és mutu.

Petons