dilluns, 21 de desembre del 2009

Panoràmica de detalls


Egon Schiele. Casa con ropas colgadas.


Una bona estona de NO FER RES.

Podria això,
podria allò.....
quedava pendent aquella altra cosa...

Però simplement i en silenci,
en la foscor més acollidora,
amb estímul exterior pràcticament zero
resto estirada
i tinc TOT el que es pot demanar.


Miro la panoràmica d'allò viscut,
balanç de l'any que acaba,
m'aturo en alguns detalls,
i valoro els aprenentatges, els regals, les hores, les batalles i les facilitats...
la gent, sempre la gent. Les persones...
com omple de sentit el tracte amb les persones que anem escollint! tot i que a vegades és complexe, i a vegades màgicament simple i simplement màgic.

També visualitzo els millors dels desitjos pel que arriba
i , encara assaborint les darreres trucades d'aquesta tarda de veus que estimo,
sento present un munt de gent, aquí o allà.

No em vull deixar ningú. El cor s'eixampla.

6 comentaris:

anna ha dit...

Despres de molt lleguirte i no pararme a escriuret crec que aqueste estona m ho permet. Et desitjo per aquest any tot i mes de lo que has pogut obtenir aquest any!!!.

Perque les batalles son dures pero sempre porten una recompense i vull que totes les teves siguin dolces com els ulls de la vostre nora.

Petons i BON NADAL.

Ju ha dit...

Anna, tot un plaer que segueixis aquest blog, raconet de moltes coses que decideixo compartir. També gràcies per deixar-hi petjada sempre que pots, perquè la vostra contribució és molt important.
Els millors desitjos de molta sort i esforç amb merescuda recompensa, sobretot pels nous projectes!!

Anònim ha dit...

Cada dia m'agrada més com escrius, falta encetar aquest any, estic amb mono de seguir-te llegint. Desitjo al teu bloq un any 2010 plè de molts escrits d'anada i tornada,

Petons

Anònim ha dit...

Ei! Ja soc per aqui tot i que soc poc cibernetica. Ju, tambe m'apunto amb la resta que t'ha escrit L'anna i la meva tocalla "Anònim" per seguir gaudint de les teves paraules en aquest bonic blog Aquí i ara mai millor dit...Petonassos!!!
Qui soc...?...Visca!!

Ju ha dit...

"Anònims" i no, gràcies per entrar , també per compartir, una abraçada molt forta per començar amb el millor peu el nou any!!

Ju ha dit...

Per cert anònima 2, està clar qui ets, aquest "viscaaa" amb tanta empenta només el pots dir tu. Em ve mooolt d gust sentir-lo en directe, aviam si ho fem possible!!