dimarts, 30 de març del 2010

El Bé d'escriure


Estava llegint un post d'un bloc que m'agrada i que parla dels beneficis d'escriure.

En la meva experiència tant personal com professional he comprovat una i moltíssimes vegades que, com diu Rozitchner, l'escriptura ens ajuda a conèixe'ns a nosaltres mateix@s, i és una forma d'expressió molt potent, curativa; en el moment en que poses en paraula el que et passa, mou, motiva,... tot es va ordenant en l'interior, el malestar va deixant lloc a una sensació d'alliberament plaent, d'estar buidant i alhora omplint-se de nova energia.

Sí, l'escriptura, més enllà de la seva qualitat, és curació per se.

El full es va omplint, també l'ànima.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si, si jo ho practiques mes vegades escriuria millor.
Ja tinc el movil...quina historia...tinc que fer dieta només de cues de pansa...
Bona nit famili, vaig a sopar.
Petons

Ju ha dit...

Practica, practica si t'agrada, fa bé, si ho sents així.
Va bé fer el que sentim que ajuda, i a vegades es fa poc...
Petons anònima, amb ganes de tornar a veure't ben aviat, aquí o allà!!!