dimecres, 8 de setembre del 2010

El vostre tapís


Del blog www.tapicesenbatik.blogspot.com

La molt bona disposició de les persones estimades de l'entorn per a ajudar és quelcom que no deixa de commoure'm. Crec que no estic mai prou feta a la idea de que la xarxa social (i no estic parlant del Facebook o altres, NOOO!!) funcionarà realment quan es necessiti; quina idea més falsa la meva!

És un engranatge extraordinari, i una de les millors experiències. Un teixit que si es pugués representar, per exemple en un tapís, tindria una bellesa indescriptible.

Gràcies una i mil vegades a cadascú que doneu sense esperar, amb tot l'amor . D'allò aparentment petit neix el més gran.

7 comentaris:

Pots buits ha dit...

Moltes gràcies, ho fem amb molt de gust!

petó

Pat ha dit...

Ju, guapa!
Quin pensament mes bonic
Un petonás a les 3 magnifiques de Tirso

moki ha dit...

ei guapa! he pensat que millor respondre aquí que al facebook! ja veus que jo el tinc abandonadíssim...
veig que vas creant... i amb paraules màgiques... és un blog que desprèn energia positiva...
tot bé, ja amb les piles posades degut a la "vuelta al cole"... Nosaltres ja amb plans fins a la castanyada...però amb ganes de veure-us si és que s'escau...parlem! petons a les tres...

Ju ha dit...

Pots buits, el gust és meu,sol!!!

Pat: Les tres magnífiques retornen molt d'amor a la tieta que aquest estiu ha exercit i fort, acollint tota una família!!

Moki, amb ganes de retrobar-vos, busquem una data , fe-m'ho possible, com la darrera vegada. Molt bona tornada escolar als tres implicats.

Anònim ha dit...

Per mi, donar sense esperar és com demanar sense exigir, és el mateix i passen contínuament alhora. Una manera ben bonica de compartir coses. Gràcies wapa, per la teva amistat! X-D

A.

Ju ha dit...

A. i companyia, i a moltes persones que aquests dies demostreu amor incondicional, feu possible també que el més gran ja estigui succeïnt dins meu!!!

Anònim ha dit...

Ai m'he despistat...i properament com diem al cinema. Petonàs als quatre magnífics de Tirso!